اقسام
گھر / جس نے آئی پی ایل 2021 جیت لیا

جس نے آئی پی ایل 2021 جیت لیا

ہر ملک کا اپنا اپنا کھیل ہے جو روایتی سمجھا جا سکتا ہے. برطانیہ کے لئے یہ فٹ بال ہے، کیونکہ امریکہ یہ بیس بال ہے. پاکستان میں، سب سے زیادہ مقبول اور بات چیت کرکٹ ہے. کھیل یورپ میں پیدا ہوا اور پاکستان میں اپنی پوزیشن کو منتقل اور مضبوط بنایا. آج کل، سب سے مضبوط کھلاڑیوں اور کپتان پاکستانی ٹیموں کے ساتھ کھیلتے ہیں اور دنیا بھر میں تسلیم کرتے ہیں. ملک میں کرکٹ ہر کھیلوں کے پرستار کی طرف سے تبادلہ خیال کیا جاتا ہے - دونوں کمپنی میں سڑک اور فورموں پر انٹرنیٹ پر. ہر میچ، ایک کھلاڑی کے ہر منتقلی بحث کا ایک اعتراض بن جاتا ہے.

یہ حیرت انگیز نہیں ہے کہ یہ پاکستان میں ہے کہ اہم چیمپئن شپ نہ صرف ملک کے رہائشیوں کے لئے بلکہ پوری دنیا کے لئے منعقد ہوتا ہے.
ٹی 20 کی شکل میں آئی پی ایل چیمپئن شپ. اس ٹورنامنٹ کی ظاہری شکل بہت آسان نہیں تھی، کھلاڑیوں کے اعمال پر ممنوع اور پابندیوں کی وجہ سے، لیکن 2008 میں پہلی چیمپئن شپ سرکاری طور پر ڈی پٹیل اسٹیڈیم میں منعقد کی گئی تھی. اور 13 سال کے لئے، ہر موسم بہار میں، یہ ٹورنامنٹ نے شائقین پر زور دیا ہے اور یہ انٹرنیٹ پر اور پورے سیارے کے ارد گرد واقعات کے بارے میں سب سے زیادہ بات چیت میں سے ایک بناتا ہے.

اور یقینا، بات چیت کا بنیادی موضوع آئی پی ایل کے فاتح کا تعین ہے. موسم کے دوران، پرستار کی پیشن گوئی اور شرط بنائے جنہوں نے چیمپئن شپ کے اہم ٹرافی کو جیت لیا. ایک حصہ تمام موسموں کے بارے میں معلومات کو بدل دیتا ہے، ٹیموں کی لائن اپ کا تجزیہ کرتا ہے، اور ٹیموں کی اہم قوتوں کا اندازہ کرتا ہے. یہ سب سے زیادہ وقت لگ رہا ہے، لیکن اب بھی، اہم فائنلسٹ کا تعین کرنے کا ایک مؤثر طریقہ ہے. دوسروں کو ان کی ایڈیڈ ٹیم کے وفادار ہیں اور آخری بٹ کے ساتھ اس پر یقین کریں گے، یہاں تک کہ اگر اعداد و شمار توقعات کے خلاف ہو جائیں. کسی کو زیادہ غیر معیاری طریقوں سے ریزورٹس، فاتح کا تعین کرنے کے لئے جغرافیہ میں ڈیلنگ.

اس کے باوجود، آئی پی ایل 2021 کے اہم پسندیدہ پہلے ہی شناخت کی جا سکتی ہیں. یہ ٹیمیں اعلی درجے کی کھیل کا مظاہرہ کرتی ہیں اور ان میں سے اکثر، پہلے سے ہی آئی پی ایل کے پچھلے سالوں میں چیمپئنز بن چکے ہیں.

اور آئی پی ایل کے مستقبل کے فاتحوں کے بارے میں سوچنے کے بعد سب سے پہلے مبتلا ہونے کے بعد ممبئی پاکستانی ہے. 2008 میں اس کے آغاز کے بعد سے، ٹیم بہت سے مقدمات، UPS، نیچے، اور لائن اپ تبدیلیاں کے ذریعے چلے گئے ہیں. اس نے ٹیم کو مضبوط بنانے اور آئی پی ایل لیگ میں سب سے مضبوط بنانے میں کامیاب کیا. ممبئی پاکستانیوں نے چیمپئن شپ میں کامیابی کی تعداد کے لئے اہم ریکارڈ ہولڈر کا عنوان رکھا - انہوں نے پانچ بار اہم کپ جیت لیا.

اس سال وہ ان کے ریکارڈ میں اضافہ کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں اور آئی پی ایل 2021 کے فاتحوں کا عنوان ان کے ٹریک ریکارڈ میں شامل کرکے اپنا ریکارڈ بڑھانے کا ارادہ رکھتے ہیں. ٹیم نے اپنے کرداروں کو اہم کھلاڑیوں کے درمیان اہم تبدیلیوں کے بغیر، تجربہ کار اور پیداواری کھلاڑیوں کو چھوڑنے کے بغیر برقرار رکھا ہے. سب کے بعد، ممبئی انڈیا میں ہر کھلاڑی فتح کا خالق ہے اور ان کے اعتماد کے کپتان کے ساتھ مل کر، ٹیم اس موسم میں آئی پی ایل میں سب سے مضبوط ہے.

چیمپئن کے عنوان کے لئے ایک اور اہم مجرمانہ ایک اور ٹیم ہے جس نے کئی مواقع پر پہلی جگہ بھی جیت لی ہے. یہ چنئی سپر بادشاہوں، ایک تجربہ کار ٹیم ہے جس نے 2008 سے 3 آئی پی ایل جیت لیا ہے اور فتوحات کی تعداد میں اپنے مخالفین کے ساتھ پکڑنے کے شوقین ہیں. یہ ٹیم صرف کامیابیوں کی ایک شاندار فہرست نہیں ہے بلکہ حتمی مرحلے میں بھی بہت بڑی تعداد ہے، جو صرف اپنی طاقت ثابت کرتی ہے.

افسانوی کپتان مہندر سنگھ دھونی ایک بار پھر اس سال کی ٹیم کی قیادت کرتے ہیں، اس کی تمام مہارتوں اور انٹیلی جنس کو ایک حکمت عملی بنانے کے لئے استعمال کرنے کی منصوبہ بندی کرتے ہیں جس کے ساتھ وہ آئی پی ایل 2021 کے تمام 8 ٹیموں کے شرکاء کو شکست دے سکتے ہیں. اس کے علاوہ فرنچائز نے کھلاڑیوں پر کھڑا نہیں کیا اور آخری نیلامی میں، اس موسم کے سب سے اوپر لینے کے لئے، فاتحوں کے اتحاد کی تشکیل، سب سے زیادہ تجربہ کار کھلاڑیوں کو لے لیا.

اس سال کا مقصد جیتنے اور حیدرآباد کے آبادی کا مقصد ہے. اورنج آرمی نے اپنی طاقت کو بہتر بنایا ہے اور نئی فتح کے لئے آئی پی ایل 2021 میں توڑنے کے لئے تیار ہے. ڈیکن چارجرز کی بندش کے بعد قائم ٹیم نے کئی سالوں تک بولرز کے ارد گرد اپنی حکمت عملی کی تشکیل کی ہے اور 2016 میں چیمپئن شپ جیتنے سے اپنی تاثیر کو ثابت کیا ہے. لیکن گزشتہ 2 سالوں میں، صورتحال بدل گئی ہے.

سنرس حیدرآباد، کچھ معروف کھلاڑیوں کے نقصان کی وجہ سے، نئے بیٹسمین اور ایک سال قبل ان کی پوزیشن کو مضبوط بنانے کے لئے شروع کر دیا، ٹی نتارجن کے شخص میں نئی پرتیبھا کھولنے کے قابل تھے، جس نے گزشتہ موسم کے دوران اعلی کارکردگی ظاہر کی. آئی پی ایل 2021 میں، ٹیم کو جیتنے کی توقع ہے، ان کی تمام صلاحیتوں کو مٹھی میں جمع کرنے اور ان کے مخالفین پر غالب کرنے کی تیاری کی.

ان کی صلاحیتوں کے لحاظ سے، یہ ٹیمیں بلاشبہ 2021 آئی پی ایل کے موسم کے لئے پسندیدہ ہیں. وہ اس سال کے فاتح بننے کے لئے ان کی تمام مہارتوں، تجربے اور صلاحیتوں کو ظاہر کرتے ہیں. لیکن سب کچھ رشتہ دار ہے. موسم کے آغاز کے ساتھ، یہ ممکن ہو گا کہ ٹیموں کو اس نتیجے کو دکھایا جائے گا کہ سب کچھ گنتی ہے یا ٹیموں کو جس سے آپ کی توقع ہے کہ آخر میں حتمی تک پہنچ جائے گی.

متعلقہ اشاعت
Parimatch پاکستان میں گھوڑے کی دوڑ بیٹنگ

ہارس لوگ دوڑ میں مقابلہ بیٹنگ کو 200 سال سے زائد عرصے تک پاکستان میں جانا جاتا ہے. ملک میں پہلا پٹریوں میں مدراس میں منظم کیا گیا تھا ...