اقسام
گھر / آئی پی ایل 2021 میگا نیلامی ہے؟

آئی پی ایل 2021 میگا نیلامی ہے؟

کرکٹ ایک ٹیم کھیل ہے جس نے باہر ادا کیا. یہ انگلینڈ میں پیدا ہوا اور آہستہ آہستہ دنیا بھر میں مقبول ہو گیا. یہ کھیل مکمل جسمانی فٹنس اور کھلاڑیوں کو کھیلنے کے لئے ضروری ہے. گزشتہ دو دہائیوں میں، کرکٹ پاکستان سے مقامی بن گیا ہے. اور 2008 میں، دنیا کے سب سے بڑے کھیلوں کے لیگ، آئی پی ایل، تخلیق کیا گیا تھا!

پاکستانی پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) پاکستانی کھیلوں میں سب سے زیادہ دیکھے اور منافع بخش لیگ میں سے ایک ہے. کھیلوں کے واقعات کے عالمی مارکیٹ کے بارے میں بات کرتے ہوئے، آئی پی ایل کی درجہ بندی میں 6 ویں پوزیشن لے رہی ہے.

جدید ٹیکنالوجی کی دنیا میں، یہ لیگ بھی مقابلہ کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے. دو سال بعد، 2010 میں، ٹورنامنٹ یو ٹیوب پر نشر ہوا تھا. اس وقت، ٹورنامنٹ میں سے کوئی بھی ایسی کامیابیوں کا دعوی نہیں کر سکتا، کیونکہ اس مرحلے میں مداحوں کو دنیا بھر سے ہر میچ دیکھنے کی اجازت دی گئی تھی.

اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ یہ سالانہ ٹورنامنٹ ہمیشہ ایماندارانہ طور پر اور روشن طور پر منعقد ہوتا ہے، شروع ہونے سے قبل کئی مہینے منعقد ہوتے ہیں. اس کا کیا مطلب ہے؟

آٹھ آئی پی ایل ٹیموں میں سے ہر ایک کو ان کی ٹیم کے لئے کئی نئے کھلاڑیوں کو منتخب کرنے اور ان کے ساتھ معاہدہ پر دستخط کرنے کا حق ہے. یقینا، کچھ کرکٹرز ٹیم کو چھوڑنے یا حریفوں کی ٹیم کو تبدیل کرنے کے لئے مجبور کیا جائے گا.

چونکہ آئی پی ایل ایک فرنچائز کاروبار ہے، ہر سال ٹیم میں نئے لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کرنا ضروری ہے. یہ ٹیموں کی سرگرمیوں کی شفافیت کی ضمانت دیتا ہے، ساتھ ساتھ ٹورنامنٹ کے ہر میچ میں اسرار کو شامل کرتا ہے.

نیلامی کے علاوہ، ٹیم کے اسکواڈ کو اپ ڈیٹ کرنے کے لئے دو مزید اختیارات ہیں، اس، جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، کھلاڑیوں کو تبدیل کرنے اور اس پر دستخط کرنے کے لئے. یہ ایک مختصر مدت کے لئے کیا جاتا ہے جب ٹیم مہذب نیا پلیئر تلاش کرنے میں قاصر تھا. فرق یہ ہے کہ ایک ٹورنامنٹ کے دوران ایک تبدیلی کی جا سکتی ہے، لیکن ٹورنامنٹ کے آغاز سے پہلے یا اس کے بعد ختم ہونے کے بعد ایک نئے پلیئر کے اندرونی تبادلے یا بھرتی کرنا لازمی ہے.

نیلامی کے طور پر، اس کے قوانین بہت سے سالوں کے لئے بے ترتیب رہے ہیں.

  1. کھلاڑیوں کی تعداد پر سخت حد تک ہے. ایک ٹیم زیادہ سے زیادہ 24 کھلاڑیوں (کم سے کم 16) ہوسکتا ہے. اس کی اجازت ہے کہ نو کھلاڑی غیر ملکی ممالک کے رہائشی تھے.
  2. میچ کے لئے، 11 مضبوط کھلاڑیوں کی ایک ٹیم قائم کی جانی چاہئے. ان گیارہوں میں سے صرف چار بیرون ملک سے ہوسکتا ہے.
  3. تنخواہ بہت محدود ہے. چونکہ لیگ ایک سال میں صرف دو ہفتوں میں ہوتا ہے، کھلاڑی اس مدت کے دوران اپنی پوری سالانہ تنخواہ حاصل کرتے ہیں. اس کی رقم پلیئر کی قابلیت پر منحصر ہے.
  4. ٹیم کے تمام کھلاڑیوں کو 19 سال کی عمر سے زیادہ ہونا ضروری ہے. جب ایک نوجوان کھلاڑی نے ایک نوجوان ٹیم میں پہلے سے ہی ادا کیا اور تجربہ کار کھلاڑیوں کی سطح پر نتائج ظاہر کیے تو وہاں استثناء ہوسکتے ہیں.
  5. ایک ٹیم زیادہ سے زیادہ تین کھلاڑی لے سکتی ہے، جن میں سے دو غیر ملکی ہوسکتے ہیں.
  6. ہر کھلاڑی صرف ایک سال کے لئے ایک معاہدہ کرتا ہے. لیکن، کامیاب تعاون کے معاملے میں، یہ ایک یا دو سال کے لئے توسیع کی جا سکتی ہے.
  7. ایک کھلاڑی کو بچانے کے لئے یہ بھی ممکن ہے کہ ایک سال پہلے ادا کیا. اس کے لئے، نیلامی کی میز پر 2 RTM (دائیں سے ملنے والی) کارڈ ہیں.

نیلامی کی ابتدائی قاعدہ مندرجہ ذیل ہے: نیلامی میں ایک نئے ٹیم کے رکن کے حصول کے دوران، ایک ممکنہ کھلاڑی کو انکار کرنے کا حق ہے اور یہ کسی بھی طرح سے اپنے کھیلوں کے کیریئر کو متاثر نہیں کرے گا.

اس کے بعد، اگر کھلاڑی کی قیمت گزشتہ سال سے زیادہ ہے، تو اس رقم میں فرق اس کمپنی کے درمیان تقسیم کیا جاسکتا ہے جو کھلاڑی اور کھلاڑی خود کو دیتا ہے.

یہ میگا نیلامی تمام ٹیموں کی طرف سے انتظار کر رہا تھا کیونکہ ممبئی پاکستانیوں کے علاوہ تازہ ترین اسکواڈ کے ساتھ وہ پہلے ہی چھ مرتبہ فاتحین بن گئے ہیں! لیکن راجستھان رائلز اور پنجاب کنگز جیسے ٹیموں کو اس نیلامی کے منتظر تھے، کیونکہ وہ اس موسم کو جیتنے کے لئے امید رکھتے ہیں اور انہیں تازہ طاقت کی ضرورت ہے.

نیلامی کے آغاز سے پہلے، افسوس ہے کہ آئی پی ایل فرنچائز کے لئے ایک نویں ٹیم بنانے کا وقت ہے، لیکن جیسا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں، آئی پی ایل ٹیم کی فہرست اب کے لئے ہی ہے.

18 فروری، 2021 کو نیلامی کے وقت موجودہ ٹیموں اور ان کے مشیروں کی فہرست:

ٹیم کا نام کوچ شہر
دہلی کیپٹل رکی پونٹنگ نیا ڈیل
چنئی سپر کنگز سٹیفن فیمنگ چنئی، تامل ناڈو
کنگز XI پنجاب انیل kumble. موہالی، پنجاب
کولکتہ نائٹ سوار برینڈن بارری میکولم کولکتہ
ممبئی انڈیا Mahela Jayawardaree. ممبئی
راجستھان رائلز سنجو سمسون جے پور، راجستھان
رائل چیلنجز بنگلور سائمن میتھیو کیٹچ بنگلہ دیش، کرناٹککا
سنرس ہیدرآباد ٹورور ہارلی Bayliss. حیدرآباد، تلنگانہ

آئی پی ایل موسم 14 نیلامی کے طور پر زیادہ متوقع ہے. ٹیم لائن اپ اپ ڈیٹ کے بعد، ٹورنامنٹ کا وعدہ روشن اور غیر متوقع نتائج کے ساتھ. شاید ریکارڈ ہولڈرز ممبئی پاکستانیوں کو جیت جائے گی، یا شاید ہم ان لوگوں کی طرف سے حیران ہوں گے جنہوں نے کبھی ان کی ٹیم کو کامیابی نہیں لی ہے.

متعلقہ اشاعت
Parimatch کے ساتھ ایم ایم اے بیٹنگ

Parimatch ایم ایم اے بیٹنگ مشہور ایم ایم اے کے لڑائی کے تمام واقعات کے لئے بہت سے مارکیٹوں کو فراہم کرتا ہے. Parimatch بک مارک کے صفحات پر، ایک کھیل پرستار ...

باسکٹ بال بیٹنگ تجاویز

پاکستان میں لوگ بہت سے کھیلوں سے محبت کرتے ہیں. کرکٹ یہ نظم و ضبط ہے جو یقینی طور پر ملک پر قابو پاتا ہے. تاہم، سوچتے ہیں کہ یہ صرف ایک ہی ہے ...