اقسام
گھر / جس تاریخ میں آئی پی ایل شروع ہو گی

جس تاریخ میں آئی پی ایل شروع ہو گی

کرکٹ دنیا میں سب سے قدیم ترین کھیلوں کی تفریح میں سے ایک ہے. 16 ویں صدی کے بعد سے، کھیل نے آہستہ آہستہ تیار کیا اور دنیا بھر میں پھیلایا ہے. یہ سب سے زیادہ پاکستان میں گزر گیا ہے، جہاں یہ اہم کھیل سمجھا جاتا ہے. کرکٹ ستارے کی مقبولیت اداکاروں کی مقبولیت کے مقابلے میں ہے، اور پاکستانی علاقے میں انٹرنیٹ پر تلاش کی تعداد کے لحاظ سے، کرکٹ سب سے اوپر ہے. کھیل کے لئے اس طرح کے ایک جذبہ کافی جائز ہے - ہر میچ آپ کو معطل اور حیرت میں رکھتا ہے کہ کس طرح تیزی سے کھیل کے کورس کو تبدیل کر سکتا ہے.

کھیل کی یہ مقبولیت سب سے زیادہ ضروری کرکٹ چیمپئن شپ میں سے ایک کی ابھرتی ہوئی وجہ بن گئی ہے - آئی پی ایل، جو پاکستان میں منعقد ہوتا ہے. اس کی ابھرتی ہوئی اور ترقی کی تاریخ حیرت انگیز ہے: 2007 میں، پاکستانی کرکٹ لیگ کو تشکیل دینے کی پہلی کوشش ناکام رہی، پاکستان میں کرکٹ کنٹرول کونسل کی ناپسندی کی وجہ سے، جس نے اس حقیقت کی قیادت کی کہ وہ اسی سال ستمبر میں ٹوئنٹی 20 کی شکل میں ان کے اپنے آئی پی ایل ٹورنامنٹ کی تخلیق کا اعلان کیا. جس نے 2008 میں بہت سے ٹیموں کی تشکیل کی اور پہلی ٹورنامنٹ، جو راجستھان رائلز ٹیم کی طرف سے جیت لیا تھا. آئی پی ایل دنیا میں سب سے زیادہ دورہ اور دیکھے گئے لیگ ہے.

اس سال، چوتھائی لیگ لیگ چیمپئن شپ منعقد کی جائے گی - ویو آئی پی ایل 2021. دنیا میں کورونویرس پانڈیمیم کے حالات کے باوجود، معاملات کی تعداد میں کمی پاکستان میں ریکارڈ کیا جاتا ہے اور یہ اعلان کیا گیا ہے کہ پاکستان میں چیمپئن شپ منعقد کی جائے گی. 11 اپریل، 2021. آئی پی ایل 2021 میں آٹھ ٹیموں میں حصہ لیں گے اور مجموعی طور پر 60 میچز ادا کیے جائیں گے.

یہ تمام پاکستانی کرکٹ کے مداحوں کے لئے بہترین خبر ہے جو 2019 میں آئی پی ایل کے آخری سال کے دورے پر دور کرنے کے لئے مجبور ہوگئے ہیں، 2019 میں ملک میں آخری منعقد کیا گیا تھا، قومی انتخابات اور دیگر ممالک کی خواہش کے اظہار کے اظہار کے باوجود، دیگر ممالک کی میزبانی کرنے کے باوجود ان کے علاقوں میں ٹورنامنٹ. چیمپئن شپ نہ صرف روشن لمحات کے لئے بلکہ ممبئی انڈیا کے ناقابل یقین فتح کے لئے بھی یاد رکھی گئی تھی، جنہوں نے صرف ایک رن کے فرق کے ساتھ سی ایس کے کو شکست دی اور چوتھا وقت کے فاتحوں کا عنوان جیت لیا. میچوں میں کافی تعداد میں لوگوں کی طرف سے شرکت کی گئی، اور اس کے سرکاری پلیٹ فارم جس نے میچ کو نشر کیا 300 ملین منفرد زائرین، جو آئی پی ایل لیگ کی منجمد مقبولیت ثابت کرتی ہے.

2020 نے آئی پی ایل کے لئے واقعات کے دوران بہت تبدیل کر دیا ہے. اس کا سبب کورونویرس انفیکشن تھا، جس نے دنیا بھر میں اپنے مہلک مارچ کو شروع کیا، پاکستان کو متاثر کیا. ابتدائی طور پر، آئی پی ایل 2020 کے لئے تاریخ 29 مارچ، 2020 تھی، لیکن اس میچ کے آغاز سے 2 ہفتوں سے پہلے، وائرس کے پھیلاؤ کی وجہ سے، چیمپئن شپ کا آغاز 15 اپریل تک ملتوی کیا گیا تھا. لیکن یہ تاریخ حتمی نہیں تھی. . ملک میں قرنطین کے تعارف کی وجہ سے، چیمپئن شپ بھی ملتوی کیا گیا تھا. اس طرح کے امکانات کو دھمکی دی گئی ہے کہ 2020 میں ٹورنامنٹ بالکل نہیں ہوسکتا. اس کے بعد، یہ فیصلہ کیا گیا تھا کہ دوسرے ممالک کی پیشکش کا فائدہ اٹھانے کے لئے میچ کی میزبانی اور اس عمل پر پابندی اٹھا دی گئی. اس کا شکریہ، 19 ستمبر، 2020 کو، آئی پی ایل کے 13 ویں موسم کا پہلا میچ متحدہ عرب امارات میں ہوئی.

یہ شکل دونوں کھلاڑیوں اور مداحوں کے لئے نیا بن گیا ہے. متحدہ عرب امارات کو پرواز کرنے سے پہلے کھلاڑیوں کو Covid-19 کے لئے اسکریننگ کرنا پڑا تھا، اور اگر بیمار شخص کی شناخت کی گئی تو، وہ دوسرے کھلاڑیوں کی طرف سے تبدیل کیا جا سکتا ہے. اس کے علاوہ ایک ٹیم میں زیادہ سے زیادہ تعداد میں کھلاڑیوں کی زیادہ سے زیادہ تعداد پر دن کے میچوں اور ایک حد کے لئے متعارف کرایا گیا تھا. مداحوں کے لئے، اس کا مطلب یہ ہے کہ ان کے پسندیدہ میچوں میں شرکت کرنے میں ناکام ہونے کی وجہ سے، کیونکہ ہر کسی کو کسی دوسرے ملک میں پرواز کرنے کا موقع نہیں تھا، اور جو متحدہ عرب امارات میں تھے ان کے لئے، اسٹیڈیم تک رسائی حاصل کی گئی تھی. مداحوں نے کھیل لائیو دیکھا، اور ناظرین کی تعداد نے آئی پی ایل 2020 کی مدت میں 405 ملین منفرد زائرین کے ساتھ پچھلے ریکارڈوں کو توڑ دیا.

اور تمام پابندیوں اور تبدیلیوں کے باوجود، ٹورنامنٹ نے مایوس نہیں کیا - ہر میچ کو یاد کیا گیا تھا اور کرکٹ کا ایک حقیقی غیر معمولی بن گیا، اور ممبئی انڈیا کی ٹیم ان کے عنوان کا دفاع کرنے میں کامیاب تھا اور آئی پی ایل کی تاریخ میں پانچویں فتح حاصل کرنے میں کامیاب تھے. ایک نیا ریکارڈ. یہ واقعہ تمام مداحوں کی طرف سے یاد کیا گیا تھا اور اس طرح کی ایک مشکل مدت میں بڑے پیمانے پر واقعات کو روکنے کا ایک مثال بن گیا.

اس سال آئی پی ایل 2021 میں اس سال کی توقع کی جاتی ہے اور بحث کا بنیادی موضوع اس سال ممبئی انڈیا کے ممکنہ فتح اور ان کے عنوان کا دفاع ہے. ایک راستہ یا دوسرا، Vivo آئی پی ایل 2021 کی شروعات 11 اپریل کو متوقع ہے، اور حتمی طور پر سب کو یہ معلوم کرنے کے قابل ہو جائے گا کہ کون فاتح ہو گا اور ان کے وفادار شائقین کی امیدوں کو مستحکم کرنے کے قابل ہو جائے گا.

متعلقہ اشاعت
لائیو کیسینو پر خوش آمدید بونس Parimatch

بہترین آن لائن جوئے بازی ہمیشہ اپنے گاہکوں کو فروغ دیتے ہیں کہ آیا وہ باقاعدگی سے کھلاڑیوں یا newbies ہیں. جوئے بازی کے کھیلوں کی ایک بڑی رینج کا احاطہ کرتا ہے، ...